träning onsdag (:

Tjeena har inte bloggat på ett tag nu, men igår va jag på caroline träning med diva. carro va sjuk så de va typ 8 st med i en grupp så vi fick lååååång träning niice :) vi hoppade lite uppvärmning och sen hoppade vi bana 2 gnger var o vi fick välja valfri höjd :) jag hoppade typ 80 90 :P de gick bra förutom att det gick skiit fort. grymt kul att träna med alexandra igen <3 love you !
anrs har min vecka vart skiit bra tävlade bohuscupen, söndagen innan påsklovet och nu i måndags täclade jag cr på storahöga och gick dubbel 0:a :D min ponnie ärr beestii <3
åh juste föresten imon kommer våran kattunge, min bebbiis :D namnförslag? vi har ju en kattunge eller a hon e snart 1 år. troligtsvis gravid :( men vi kallar henne tossen så de jag fudnerar på flätis eller bellis :P hehhe
aja men nu måste jag gå, vi har "studietid" jag har blogg tid haha :D aja hade  gött <3
föresten nu taggar vi bohuscupen div2/omgång 2  på alleebyy :(( på gräs (n) aja nu måste jag dra ha de !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jennifer sötnos<3

2011-04-29 @ 16:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0