DAG 1


Dag 1 -
Presentera mig och min häst
Hej mitt namn är jennifer och jag är 13 år, jag bor i staden göteborg med min familj, på vardagarna är jag i skolan och i stallet mest, det är de jag brinner för:) om jag hinner är jag med kompisar.
och jag äger en ponny vid namn diva, diva är en suuuper snäll 16årig piiggg madam som gillar att hoppa:)
divas bästa sida är nog att hon är såå snäll ! och hon har inga dåliga sidor:)) just nu tränar jag och diva för lite olika tränare:
malin: dressyr
carolin:hoppning
carina:hoppning
agusta: hoppning
jag tränar för agusta varje söndag på tork (torslanda ridklubb)
nu kmr jag inte på ngt mer att säga så undrar ni  något kommentera :)

köss//. jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0