dagen,

Hejj:) tänkte härma evve och blogga om dagen,
mamma skjutsade mej till stallet vid 3 ungefär och när jag kom till stallet tog jag fram allting och började brodda, sen borstade jag igenom hne och sen sadlade och tränsade jag, sen gick jag och malin ner till fältet och red, först red jag dressyr pogram, gick skit bra sen red jag lite lektion för malin, hatar verkligen att rida dressyr i en hoppsadel!!!! (N)
aja sen när vi var färdiga gick vi in igen o gjorde iordning hästarna o sen åkte malin iväg, sen kom mamma och då fyllde jag hö och hon mockade SOFT!! sen gjorde jag iordning divas typ "efter ridning godis " ahhaha och de består av:
1dl vetekli, ganska mke morötter, 5 bitar godis, och lite hästekraft :) sen blandar man det med vatten så veteklin får svälla:) divas favvorit godis!
sen åkte vi hem o nu ligger jag i min säng och slappar med dator.
hoppas hoppas hoppas att vi åker till tork imon hoppas!! :)

ha de gött // jennifer <3

Kommentarer
Postat av: evelina

jaa hoppas värkligen ni kommer imon!!<3<3

2011-01-21 @ 23:45:34
URL: http://liivetmedponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0