hejsan!<3

hello!
tängte ta lite om dagen i dag då!
kom till stallet vid lite över 3
prata lite och sedan gick jag och mokade
jag säger bara det det e jå jävla gött med b-ponny!!!
typ ingen skit det tar typ bara 10 min att moka!:)<3
sedan gjorde jag påsarna med enselage behövde bara göra 2 eftersom jag gjorde kvällen igår!:D <3<3
sedan ställde jag elliott i gången,jag har första boxen och delar en upstälnings plats med box grannen men han står väldigt sällan i gången så jag har den nästan för mej själv :D otroligt härligt!!
jag va så jävla trööt så tängte att jag bara rider barbaka i manegen men det va inte så bara...
det va helt knökat i manegen:(men det blev iaf lite gjort! han va väldigt mjuk och fiin men enarning seg ... men det va nog mäst för att jag va det själv :Shehe
sedan tog jag in han snappt och ställde tillbaka allt (typ tränset xD ) och skyndade mej så att jag kunde åka med Alex hem dom skusade tilloch med hela vägen hem! det va faktiskt riktigt sönt att vara hemma inna letsdance (brukar inte hända så ofta... xD ) hahah aja det va allt från mej puss på alla!<3<3



//eran EVELINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0