alexandra stenlund <3

alexandra stenlund,
världens snällaste, finaste och underbaraste.
finns ingen som är snällare finare än dej du är underbar,
kommer ihåg första träningen för caroline då jag träffade dej och lady,  mitt första intryck var, gud va snäll söt och go tjej, vilket stämmde, vi fick kontakt via facebook och sms och träffades på träningar, vi tävlade bohuscupen tsm med laget och de gick bäst, grymmast var vi, sen träffades vi hemma hos dej samma dag som jag tävlade i stora höga, grymt kul hadde vi även om vi inte gjorde något speciellt, och min hand hahah :)
alexandra stenlund, så grymmt snäll söt och fin, du tar den för den man är, jag är inte som alla andra men du accepterar mej för den jag är, du stöttar en när man är ledsen,och underbar att prata med när man inte har ngt att göra, snällare människa finns nog inte, du är helt underbar hoppas du vet det.
jag älskar dej vännen <3 hoppas vi alltid kommer vara vänner <3 puss <3
alexandrastenlundhjärtajenniferbrikell <3
jag kanske inte är din bästavän men du är min <3
ALEXANDRA STENLUND <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

jenifeeeeer sluta jag gråter ju nästan är så himla rörd! det finaste någon skrivit om mig NÅNNSIN <3

ÄLSKAR DIG GMN!

Hoppas du inser vilken fin person du är!

Och vi måste ses snart för det var så himla kul, trots att du blödde massa och vi var vid den läskiga bron :D

Vid första träningen vågade typ ingen snacka med varandra men fick ett bra intryck av dig redan från början ! Gången efter och sen blev vi kompisssaaarr!

Är så himla gött att du är så rättfram och modig och precis den du själv är, världens härligaste personlighet! J E N N I F E R B R I K E L L <33333

2011-05-09 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0