Grimmor!

sööt grimma, själv har jag den i transporten, fin på svarta hästar HISS
myysig grimma, har en sån grå, som jag brukar ha när jag går med diva ibland har hon den i hagen, hon brukar ha den ganska ofta på vintern HISS
bra grimma att ha i hagen, själv hade jag haft den som slit o släng grimma i hagen, lite tråkig i färgen ungefär HALV HISS
gulliga på små ponnisar, går nog lätt sönder om man har dem i hagen, själv hade jag kunna ha den som fin grimma typ? HALV HISS
ÅHH älskar sånna grimmor, hag grimma/ fin grimma! HISS

Kommentarer
Postat av: felicia

Ikväll kommer resultatet av "gissa vem" upp. Kolla in om ett tag för se om just du har gissat rätt! :)

/Felicia, www.fleke.blogg.se

2011-05-08 @ 21:39:04
URL: http://fleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0