söndag <3

Gren: hoppning
Tävling: sotenäs fältrittklubb (bhc)
Namn: Jennifer Brikell
Klubb: KungälvsHästsportKlubb <3<3<3
Ponny(er): Diva
Kategori: D
Klass(er): ld+5 heheh
Program:?
Transport: kyllinge orion (min egna <3 <3<3 )


TILL HÄSTEN/PONNYN
Schabrak/Vojlock: khsk schabraket (mörkblått)
Luva: -----
Boots: blåa schökmöle(stav) eller svarta gummi
Lindor: ---
Transportskydd: mustang, med matchande täcke
Benskydd:john whitker blåa
Sadel: prestige golden star
Träns: antaglien brunt pullar(?) eller ett brunt achen(stav)
Täcke: ett som är i samma färg som transportskydden, lila rutigt typ
Grimma: svart läder rosa fodrad med rosa blingbling på nosen o ett rosa lackludd


TILL MIG SJÄLV
Ridbyxor: vita helskodda pikure
Tröja: en blå tävlingströja med khsk loggan o mitt namn på (alla har likadana)
Skjorta: ingen
Kavaj/Jacka: ingen
Hatt: -----
Spö: ett marinblått
Frack: -----
Vantar/Handskar:svarta skinn handskar back on track
Jodpurs/Chaps: -----
Stövlar: svarta mountain horse eller blåa tretorn
Ridstrumpor: kingsland
Sporrar:ett par 1cm:are
Väst: ingen aning en sån där rutig a du vet

Kommentarer
Postat av: Annie

nu är tävlingen avslutad kolla in och se om det var du som vann! <3



btw, jag ska med som hästskötare till en kompis på söndag ;) asso på bhc

2011-05-27 @ 15:16:19
URL: http://annieeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0